Πολιτική επιστροφών
Αν για οποιονδήποτε λογο, μετά την παραλαβή της αγοράς, ο πελάτης δεν μείνει ευχαριστημένος, επιτρέπουμε την αλλαγή ή την επιστροφή του εντός δεκατεσσάρων (14) ημερών από την ημερομηνία της παραλαβής του, εφόσον το προϊόν δεν έχει χρησιμοποιηθεί ή φθαρεί. Συνεπώς, δεν γίνονται δεκτές αλλαγές ή επιστροφές προϊόντων που είναι φθαρμένα ή χρησιμοποιημένα, εφόσον δεν πρόκειται για προϊόντα που έχουν κάποιο ελάττωμα. Στην περίπτωση επιστροφών που δεν αφορούν ελάττωμα του προϊόντος, είναι απολύτως απαραίτητο αυτό να διατηρεί άθικτο το αυτοκόλλητο επί της συσκευασίας και να μην έχει εμφανή σημεία χρήσης. Εάν έχει στοιχεία χρήσης δεν μπορεί να γίνει επιστροφή χρημάτων.
Για να ασκήσετε το ανωτέρω δικαίωμα υπαναχώρησης ή αλλαγής ή επιστροφής ενός προϊόντος, θα πρέπει να μας ενημερώσετε για την απόφασή σας να ασκήσετε αυτό το δικαίωμα μέσω μιας αμετάκλητης δήλωσης (για παράδειγμα μέσω e-mail) στην ηλεκτρονική διεύθυνση [email protected] ή στο τηλέφωνο επικοινωνίας: 6955 443042. Στην περίπτωση που επιθυμείτε να αλλάξετε ένα είδος με κάποιο άλλο, θα πρέπει πρώτα να επιστρέψετε το πρϊόν του και να σας καταβληθεί το αντίστοιχο ποσό, και κατόπιν να πραγματοποιήσετε μία νέα αγορά.
Εάν ασκηθεί το δικαίωμα υπαναχώρησης, τότε θα επιστρέψουμε στον πελάτη το αντίτιμο της αγοράς του προϊόντος (μη συμπεριλαμβανομένων των εξόδων αποστολής) χωρίς καμία αδικαιολόγητη καθυστέρηση και, σε κάθε περίπτωση, το αργότερο εντός 14 ημερολογιακών ημερών από την ημέρα που θα ενημερωθούμε για την απόφαση του πελάτη να υπαναχωρήσει. Θα πραγματοποιήσουμε την εν λόγω επιστροφή χρημάτων χρησιμοποιώντας τον ίδιο τρόπο πληρωμής που χρησιμοποιήθηκε από τον πελάτη για την αρχική συναλλαγή, εκτός και αν ο πελάτης έχει δηλώσει άλλο τρόπο.
Η επιστροφή χρημάτων μπορεί να ανασταλεί ώσπου να λάβουμε το προϊόν.
Μόνο στην περίπτωση που πρόκειται για ελαττωματικό προϊόν, μαζί με την επιστροφή του τιμήματος του προϊόντος επιστρέφεται στον καταναλωτή και το κόστος των μεταφορικών. Σε διαφορετική περίπτωση, τα έξοδα της μεταφοράς και της επιστροφής των προϊόντων, βαρύνουν αποκλειστικά και μόνον τον καταναλωτή.
Επαναλαμβάνεται ότι λόγω της ιδιαιτερότητας των προϊόντων και για λόγους υγιεινής, τα προϊόντα που φέρουν εμφανή σημεία χρήσης και δεν έχουν το προστατευτικό αυτοκόλλητο στη συσκευασία τους θα θεωρείται ότι έχουν χρησιμοποιηθεί και δεν θα μπορεί να γίνει επιστροφή χρημάτων.
Για να επιστραφούν τα χρήματα των παραγγελιών που εξοφλήθηκαν μέσω τραπεζικής κατάθεσης, ο πελάτης πρέπει να υποδείξει στο Kglow έναν λογαριασμό τραπέζης (IBAN), έτσι ώστε να μπορέσει να του επιστραφεί το αντίστοιχο ποσό.
Στην περίπτωση ακύρωσης της αγοράς, η μεγαλύτερη προθεσμία για την επιστροφή του χρηματικού ποσού που κατέβαλε ο καταναλωτής για τα προϊόντα θα είναι 14 μέρες από την ακύρωση της αγοράς.
Σημειώνεται ότι η επιστροφή των προϊόντων θα γίνεται πάντα με τον ίδιο τρόπο πληρωμής που χρησιμοποιήθηκε για την αγορά.